Az írás folyamata valójában nem egyéb, mint átírás. De vajon mit és hogyan kell megváltoztatni? Minden forgatókönyvben vannak problémák. Így volt ez a Die Hard - Az élet mindig drága vagy a Rés a pajzson esetében is - és ezeket nem is javították ki. Miattuk maradt kis híján dobozban A szakasz - de Oliver Stone átírta az első tíz oldalt, és a film klasszikus lett. Minden forgatókönyvíró szembesül a problémákkal - csakhogy a jó író a kreatív megoldások ugródeszkájának tekinti őket. A könyvben a népszerű szerző, Syd Field, akinek évente ezernél is több forgatókönyv megy át a kezén, lépésről lépésre bemutatja, hogyan lehet észrevenni és kijavítani a forgatókönyvek jellemző hibáit. Olyan szakmai titkokat árul el, amelyek naggyá tették a remekműveket, és amelyekkel a reménybeli forgatókönyvírók is eséllyel pályázhatnak a sikerre. A könyvből megtudhatjuk: - mitől működnek a legjobb történetek,- hogyan lehet hatásos az első tíz oldalunk - a Thelma és Louise és a Farkasokkal táncolő példáinak segítségével,- hogyan adjunk magunknak álomfeladatot éjszakára, hogy felszabadítsuk kreatív énünket,- hogyan építsük fe la karaktereket a tetteik segítségével, ahogy Quentin Tarantino teszi, - hogyan szedjük össze magunkat, ha falnak ütköztünk - és hogyan küzdjük le az alkotói válságot egyszer s mindenkorra.
Rólunk mondták eddigi vásárlóink: